jkk-50-jaar

JudoKlub Klundert bestaat dit jaar 50 jaar.

Één van de dingen die we in verband met dit jubileum dit jaar willen organiseren is een zeskamp voor de judoka’s van JudoKlub Klundert en van bevriende verenigingen.

Wanneer       :           zaterdag 9 mei.

Tijd                 :           Start rond 10.30uur en einde omstreeks 15.30uur (exacte tijd volgt)

Waar              :           In onze ”eigen” sporthal de Niervaert, Molenvliet 7, 4791GB in Klundert

Voor wie       :            Alle judoka’s van 5 t/m 14 jaar van Judoklub Klundert

Kleding          :           Judopak

Kosten           :           Geen

Een feestje is geen feestje als er ook niet voor eten en drinken zou worden gezorgd. Brood meenemen hoeft dus niet, behalve als er heel specifieke dieet voorschriften zijn.

Heb je zin in een leuke dag, geef je dan snel op. Het inschrijfformulier kan je hier downloaden.