Streekontmoeting

De Streekontmoetingen zijn judotoernooien voor de beginnende judoka’s die ervaring op willen doen met wedstrijdjudo. We maken daarom ook gebruik van een aangepast wedstrijdreglement. Op een Streekontmoeting wordt onder andere de wedstrijdtijd altijd volledig vol gejudood. Zo is het niet het geval dat judoka’s binnen tien seconden een wedstrijd verliezen en direct weer huiswaarts kunnen keren. Wij willen de judoka’s zoveel mogelijk laten judoën, daar leren ze immers van. Dus ook al is er al een winnaar in de wedstrijd, wordt de wedstrijdtijd volgemaakt. We plaatsen de judoka’s binnen hun eigen leeftijdscategorie ook in een poule van hun eigen gewichtsklasse waarin we de verschillen zo klein mogelijk proberen te houden.

Alle informatie rondom de streekontmoeting is te vinden op www.streekontmoeting.nl