Plezier en techniek voeren boventoon bij streekontmoeting voor JKK judoka’s

Afgelopen zaterdag 18 januari namen 13 judoka’s van JudoKlub Klundert deel aan de tweede streekontmoeting van seizoen 2019-2020.
Budovereniging Rijen was de organiserende partij maar het werd in verband met nog in aanbouw zijnde dojo gehouden bij collega judovereniging Mens-Sana in Hank.

Geen hoge podiumscores voor de judoka’s van JKK deze keer maar er was wel een grote sprong in gebruik van techniek en inzet te zien. Als de judoka’s dit vast weten te houden en nog meer weten te verbeteren is de stap naar 2 e of zelfs 1 e plaats maar een kleine horde.

Hierbij overzicht van behaalde resultaten
Een derde plaats was er voor Mace Laurijsse, Nout Dingemans, Zoë Koorevaar, Jamari van der Giesen, Maartje Troost, Bart van Zijderveld en Bink Pluijgers.
Een vierde plaats voor Leroy van Geffen, Jasper Otto, Fee Verstraten, Dione Tempelaars, Teun de Boer en Bas Tempelaars.

Volgende week zaterdag mogen de judoka’s weer aantreden. Eerst kunnen zij ’s morgens een nieuwe slip of zelfs band verdienen tijdens de examens, ’s middags mogen ze proberen om tijdens de clubkampioenschappen zichzelf een plezier te doen door wellicht clubkampioen te worden.
Wie in de leeftijd van 5 tot …. jaar heeft het in zich om judoka te worden en waagt de stap naar de dojo van JudoKlub Klundert? De deur van onze dojo staat open voor jong en oud, kom gerust eens langs voor een paar proeflessen.