Streekontmoeting Klundert

JUDOKLUB KLUNDERT GASTHEER LAATSTE STREEKONTMOETING

Zaterdag 22 juni organiseerde JudoKlub Klundert de laatste streekontmoeting van het seizoen 2018/2019. Na afloop van het laatste toernooi worden niet alleen de dagprijzen uitgereikt, ook de bekers voor de behaalde punten tijdens het seizoen worden dan uitgereikt.

Ruim 100 judoka’s probeerden tijdens deze laatste ontmoeting alsnog zo hoog mogelijk te eindigen om wellicht nog een stapje te kunnen maken naar zilver of goud.

Als eerste een opsomming van de door JKK behaalde plaatsen van de dag en aansluitend een overzicht van de einduitslag van het seizoen.

Toernooi resultaat:

Een eerste plaats was er voor Bink Pluijgers en Jeslin Legierse.

Een tweede plaats voor Bart van Zijderveld en Irfaan Mohabbat.

Een derde plaats voor Sanne Krijgsman, Sylvester Koorevaar, Mace Laurijsse en Brent Sebel.

Een nette plaats net naast het podium was er voor Sahir Mohabbat, Fee Verstraten, Teun den Boer, Lars Alderliesten en Maartje Troost.

Eindresultaat seizoen 2018/219:

Goud voor Sylvester Koorevaar

Zilver voor Bink Pluijgers, Sanne Krijgsman, Bart van Zijderveld, Mace Laurijsse, Irfaan Mohabbat en Jeslin Legierse.

Brons was er voor Sahir Mohabbat, Fee Verstraten, Maartje Troost, Teun den Boer, Jahvensly van Ast, Lars Alderliesten, Ties van Wetten, Brent Sebel en Samuel Koorevaar.

Een mooie herinnering was er nog voor Lotte van Loon.

Volgend seizoen komen er weer zes ontmoetingen op de kalender te staan.

dsc06753
dsc06739