Streekontmoeting 1e judotoernooi na de Coronaperiode voor JKK judoka’s

Op zaterdag 15 oktober namen na een lange periode van meer dan 2,5 jaar 14 judoka’s van JudoKlub Klundert deel aan de eerste  streekontmoeting van seizoen 2022-2023.

Judovereniging De Kroeven uit Roosendaal was de organiserende partij.

Voor de meeste judoka’s was het een spannende aangelegenheid aangezien het voor hen een eerste deelname aan een judotoernooi betrof. Gelukkig was de trainster aanwezig om ze waar nodig met  zelfvertrouwen de mat op te coachen. Ondanks het harde werken was de hoogste trede van het podium niet voor een ieder weggelegd. Voor alle judoka’s was er wel een prijs.

Hierbij overzicht van behaalde resultaten.

Een verdiende eerste prijs voor Maartje Troost en Bart van Zijderveld.

Een mooie tweede plaats voor Vick van Merode en Sylvester Koorevaar

Een fraaie derde plaats voor Elise Koot, Fleur Strootman, Luca Schellekens en Koen Damen

Een verdienstelijke vierde plaats voor Etièn Kubbinga, Suze Looij, Jill de Boer, Luuk Tuitel, Geert Kannekens en Teun de Boer geëindigd.

De volgende ontmoeting staat voor 12 november op de kalender. De judoka’s kunnen dan laten zien wat ze in de tussentijd hebben bijgeleerd.

Wie in de leeftijd van 5 tot …. jaar heeft het in zich om judoka te worden en waagt de stap naar de dojo van JudoKlub Klundert? De deur van onze dojo staat open voor jong en oud, kom gerust eens langs voor een paar proeflessen. Ook voor senioren judo en Aikibudo kunt u bij JudoKlub Klundert terecht.